Dzisiaj jest śr paź 17, 2018 6:11 pm


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Wiadomość: pn cze 15, 2009 3:22 pm 

Rejestracja: czw lut 12, 2009 6:18 pm
Wiadomości: 55
Lokalizacja: warmia i mazury
a jeśli mały podczas ruchów skakał do 180 ?

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Wiadomość: sob lis 07, 2009 9:35 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 03, 2007 10:46 am
Wiadomości: 333
Lokalizacja: płd-wsch Polska
Witajcie a ja nie rozumiem moich skurczow sprzed roku :lol:

Mialam bole okropne i rozwarcie na 4 palce wiec dali mnie na porodowke i podpieli do ktg i nie bylo zadnych skurczow na KTG!!! (do tej pory tego nierozumiem) dopiero kiedy podali mi okstocyne (nie pamietam czy to taka nazwa)skurcze na KTG sie pojawily ogromne choc poziom bolu sie nie zmienil.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: wt gru 07, 2010 5:48 pm 
Dobre Serce
Dobre Serce

Rejestracja: ndz cze 29, 2008 9:23 am
Wiadomości: 1401
anka_18 pisze:
Witajcie a ja nie rozumiem moich skurczow sprzed roku :lol:

Mialam bole okropne i rozwarcie na 4 palce wiec dali mnie na porodowke i podpieli do ktg i nie bylo zadnych skurczow na KTG!!! (do tej pory tego nierozumiem) dopiero kiedy podali mi okstocyne (nie pamietam czy to taka nazwa)skurcze na KTG sie pojawily ogromne choc poziom bolu sie nie zmienil.


ja tez tak mialam i przy pierwszym i przy drugim porodzie, podobno tak sie dzieje jak bóle ida od krzyza - te najbardziej bolesne

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: sob mar 31, 2012 9:03 pm 

Rejestracja: ndz paź 30, 2011 11:11 pm
Wiadomości: 65
ja tam ktg nie umiem czytac do tej pory;-)

_________________
w domu nigdy dość - dzieci i szklanek:-)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: sob mar 31, 2012 11:17 pm 

Rejestracja: śr sie 08, 2007 1:35 pm
Wiadomości: 6261
Martensa i co z tego :?:

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wiadomość: wt kwie 09, 2013 3:12 pm 

Rejestracja: wt kwie 09, 2013 2:58 pm
Wiadomości: 3
Witam. Wiem, że to stary temat, ale potrzebuję pomocy i to chyba odpowiednie miejsce. Bardzo proszę o zinterpretowanie mojego wyniku badania dzisiejszego ktg. Jestem bardzo zdenerwowana, ponieważ zdaje mi się, że tętno jest zdecydowanie za wysokie, no i ten duży skurcz... Dodam, że w szpitalu nikt nawet nie spojrzał na ten wykres i nic mi nie powiedziano. Proszę o pomoc, czy mam się niepokoić, zgłosić do szpitala, czy wkrótce urodzę?
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wiadomość: wt lip 30, 2013 2:25 pm 

Rejestracja: wt lip 30, 2013 2:20 pm
Wiadomości: 2
Witam czy jak dam wam wykres to ktos mi go zinterpretuje bo bylam dzis na ktg i pielegniarka ktora mi robila ktg powiedzila potem ze z takimi skurczami to juz na porodowke... ;o (ja ich wogole nie czuje) i potem poszlam do jakiegos lekrza zeby to podpisal i w gabinecie bylo pare osob takze wzieli podpsili powiedizli ze ok i tyle i odeslalai.... ;o i jestem ciekwa czy moge sie niedlugo porodu spodziewac... no i jescze mam problemem bo nie wiem jak zdjecie ktg umiescic smutas.gif


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wiadomość: wt lip 30, 2013 3:11 pm 

Rejestracja: wt lip 30, 2013 2:20 pm
Wiadomości: 2
juz znaglam dodaje linki w ktorych sa zdjecia mojego dzisiejszego ktg i prosze o interpretacje z gory bardzo dzikuje
http://iv.pl/images/45033195385100621936.jpg
http://iv.pl/images/77336356244067176809.jpg


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Wiadomość: czw mar 31, 2016 4:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 11, 2016 12:58 pm
Wiadomości: 7
tylko te zdjęcia mi się nie otwierają


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl wiadomości nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Kobieta - Roda - Dieta - Planowanie Rodziny - Antykoncepcja - Niepłodność - In Vitro - Objawy ciąży - Badania - Ciąża - Dolegliwości Ciążowe- Kalendarz Ciąży - Przygotowania do Porodu - Poród - Cesarskie cięcie - Niemowlę - Dziecko - Wychowanie - Rodzina - Rozwód - Życie
Polecamy: Antykoncepcja hormonalna
Pigułka antykoncepcyjna Pierwsze pigułki hormonalne pojawiły się w latach ’60 XX wieku. Wtedy dawka hormonu zamknięta w jednej tabletce była zdecydowanie ...
Zamknij

Pliki cookies