Dzisiaj jest ndz wrz 23, 2018 8:26 pm


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Wiadomość: pt kwie 09, 2010 10:55 am 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 08, 2010 4:08 pm
Wiadomości: 431
Lokalizacja: Swiss
A ja dostalam 2 pierscionki zareczynowe od tego samego faceta. Jeden byl po jego bylej (przy jakiejs klutni oddawalam go mu i sie zgubil) biale zloto, a drugi, tez z bialego zlota z malenka cyrkonia i tez mu oddalam przy naszym rozstaniu jakies 4 lata temu... :? A teraz, nie jestem sama, ale nie tesknie za pierscionkiem :) wiem ze kocham i jestem kochana i nic wiecej mi do szczescie nie jest potrzebne, chyba ze jakis Maluszek :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Wiadomość: śr kwie 14, 2010 9:29 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 13, 2009 3:49 pm
Wiadomości: 6539
Lokalizacja: 53°42′N 19°58′E
kamyk pisze:
Perfi pozwolę sobie zacytować
Cytuj:
Ciemnienie srebra na powietrzu spowodowane jest reakcją z H2S, który w niewielkich ilościach znajduje się w powietrzu komunalnym i powoduje powstanie ciemnego Ag2S na powierzchni srebrnych wyrobów.
Jednym słowem tu pudełko w niczym nie zawiniło :wink: Najprostszym domowym sposobem na czyszczenie srebra jest na wacik nałożyć pastę do zębów i trzeć po czym spłukać. Można też kupić jakiś specialny preparat ale ten sposób z pastą bardzo ładnie się sprawdza. Podobno też srebro ciemnieje jak jest noszone przez osobę chorą na coś :roll: Nie potrafię się do tego odnieść.


kamyk
masz racje, jak ktos ma np chora wątrobe, to srebro czarnieje a złoto brudzi. Ja uwielbiam srebro i za kazdym razem jak mam goraczkę to mój łańcuszek wygląda jakby go ktos w smole obtoczył :shock:
A do czyszczenia srebra polecam soda oczyszczona i folie aluminiowa. Folie kładziemy swiecacym do góry w kubeczku badź misce, po czym sypiemy łyżeczkę sody (moze być takze sól, ale po sodzie dłuzej sie swieci) kładziemy sreberko (złoto też, ale nie razem ze srebrem) i zalewamy goraca woda. Po minucie mamy czysciutkie pierscioneczki ;)
Tego rodzju czyszczenia nie robimy na czernionym srebrze (takim które ma w załamaniach "czarny nalot", ale od nowosci ;) oraz na biżuteri z kamieniami szlachetnymi, bo czeste czyszczenie soda powoduje matowienie kamyków.
Mój przyajciel jest złotnikiem ;)


jesli chodzi o poerscionki zareczynowe to miałam dwa... I tu jest dowód, ze karaty nie graja roli. Pierwszy dostałam od pana P po roku bycia razem bo znalismy sie długo dlugo ;) I był to taki

Obrazek
Złoto i białe złoto oraz 3 brylanty ;)

Po roku od zarecznym szlag trafił nasza miłosc, pierscionek oczywiscie oddałam, bo jakos nie mogłam go zatrzymac, zwłaszcza, ze wiedziałam ile kosztował mniej wiecej :shock: :shock: Chciałabym tyle zarabiac miesiecznie :lol: :lol:

Drugi zas od mojego męża... Po 2 miesiacach bycia razem, równiez znalismy sie dłuzej (koło 10 lat) Kupiony na prędce w sklepie w naszym miescie, gdzie wybór jest dosc prosty, bo albo bierzesz złoty albo srebrny ;)
Zdecydowałam sie na srebrny z cyrkoniami (ogolnie nie przepadam za złotem) z dolnej półki, bo woleliśmy kupic kuchenke mikrofalowa do naszego mieszkanka hehe ;)

_________________
Piotruś *† 11 grudnia 2008r[*]
Michalina 11 grudnia 2009
Antosia 29 sierpnia 2013


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: ndz maja 30, 2010 6:51 pm 

Rejestracja: śr kwie 11, 2007 8:32 am
Wiadomości: 7187
nie dostałam :lol:

od razu jak sie poznaliśmy to zamieszkalismy razem, do tego na samym początku mąz nie pracował...więc i tak sama bym sobie za niego zapłaciła...powiedziałam że nie chcę


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: śr cze 09, 2010 12:23 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 15, 2008 4:06 pm
Wiadomości: 904
Lokalizacja: Pelplin
ja pierscionek "zareczynowy" dostalam rok po slubie na uordziny, zloty z bialymi cyrkoniam. w momencie oswiadczyn meza nie bylo stac bo byl akurat na przepustce z wojska

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: śr cze 09, 2010 3:51 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 08, 2010 4:08 pm
Wiadomości: 431
Lokalizacja: Swiss
Nienor pisze:
Ja na swoj ciagle czekam, moze sie doczekam :P

taki mi sie bardzo podoba http://www.diamondscenter.net/images/g154b.jpg


Ja takze na swoj czekam, ale raczej sie nie doczekam, po za tym nie wiem czy chce :roll: Wlasnie podobny pokazalam mojemu P jak ogladalismy obraczki, ze cos w tym stylu mi sie podoba... Nie patrzylam na cene tylko na wyglad, maly, skromny, pasujacy do mojej osoby... Tylko jak moj P. pozniej powiedzial mi cene to sie za glowe zlapalam i stwierdzilam, ze juz nie chce:) Za te male cudo bysmy mieli pare wymarzonych obraczek i jeszcze raszta by zostala :wink:

_________________
Nie zrezygnujemy ze swych marzeń, kto to wie co jeszcze czas pokaże...

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: śr cze 09, 2010 5:56 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 12, 2009 1:43 pm
Wiadomości: 3685
Ja dostałam złoty (bo bardzo mi się podoba) z cyrkoniami i rubinem w środku :wink: za to obrączke mam z diamencikami

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: czw sie 26, 2010 4:44 pm 
.
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 14, 2008 8:11 pm
Wiadomości: 2859
ja dostałam złoty z dużą cyrkonią a łapki które trzymaja te cyrkonię są z białego złota. nie był bardzo drogi ale to nie wazne przecież :) chciałam taki żebym mogła kiedyś go córce dać albo wnuczce ( żeby łatwo można było zmniejszyć albo powiększyć :) ) teraz mam dwie córki :) ( w dniu oświadczyn jedną już miałam :) ) i której dam jak dorosną :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 27, 2010 10:26 pm 

Rejestracja: pn gru 07, 2009 8:33 pm
Wiadomości: 2681
ja mam zwykły złoty z cyrkoniami, nie było kasy a mieszkaliśmy już razem i były inne priorytety a obrączki dostaliśmy od teściów stare po dziadkach męża takie rosyjskie czerwonkawe złoto i widać różnicę obecnego złota z Apartu (pierścionek) a tego starego :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: wt gru 21, 2010 3:14 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 13, 2007 2:18 am
Wiadomości: 5709
Lokalizacja: Birmingham/Gdańsk
Mój pierścionek zaręczynowy jest z białego i żołtego złota z cyrkonią. Bardzo mi się podoba i mąż naprawdę trafił w mój gust :D Co najlepsze wybierał go ze swoją mamą :lol:

Obrączki były robione na zamówinie ze złota, które dostaliśmy od teściów. Wzór wybraliśmy z firmy Yes

Obrazek

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pt gru 31, 2010 4:48 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Wiadomości: 8320
Lokalizacja: PL
mój ukochany oswiadczyl mi sie po 1,5 roku znajomosci :) pierscionek- biale złoto z kamieniem (szafir zielony) w ksztalcie serca, po kazdej stronie dwie wieksze cyrkonie i po 4 takie malusienkie :) piekny i oryginalny, to byl kamien oprawiony, jedyny w swoim rodzaju :roll:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: ndz mar 06, 2011 10:58 am 
ZAKAZ HANDLU
ZAKAZ HANDLU

Rejestracja: sob lis 04, 2006 3:13 pm
Wiadomości: 445
Ja wybierałam sobie sama i wybór padł na taki. (Dużego wyboru nie miałam bo mam dość duży palec). Z perspektywy czasu wiem że w aparcie co ma co kupować bo mają bardzo drogo. Jubiler jak zobaczył go to mówił że zrobilby taki sam dużo tańszy
Białe zloto z cyrkoniami

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: ndz mar 06, 2011 1:51 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 03, 2010 6:46 pm
Wiadomości: 2668
Lokalizacja: Wrocław,Southampton UK
Mój mąż oswiadczył mi sie po poltora miesiaca znajomosci:):)

Pierscionek hehehe to fajna historia pewnego dnia jego mama mnie wzieła do sklepu i mowi zebym pomogła jej pierscionek wybrac bo ona ma takie palce spuchniete i nie chce przymierzac ale tak na oko jak bedzie wygladał niczego sie nie spodziewałam po takim czasie...ehehehe wybrałam pierscionek z apartu złoty z cyrkonia:)

a obraczki z białego i zółtego złota:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: czw mar 24, 2011 9:55 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 26, 2009 1:19 pm
Wiadomości: 14753
Lokalizacja: małopolska
Pierścionek zaręczynowy M dał mi srebrny, bo wiedział że w złocie nie chodzę. Dostałam cos takiego, tylko że z delikatnie fioletowymi cyrkonami

Obrazek

A obrączki mamy z białego i żółtego złota, z grawerem pośrodku, o dokładnie takie

Obrazek

_________________
Wojtek
My
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: śr maja 04, 2011 2:29 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2011 12:44 pm
Wiadomości: 1532
Lokalizacja: Raszyn/Piaseczno
Pierścionek zaręczynowy wygląda tak
http://swiatzlota.pl/o.php?session=VYkyV7e4&i=482&ii=5
kupiony w Świecie Złota z diamencikiem - drugi raz na taki bym się nie zgodziła :roll:

A obrączki mam takie:)
http://swiatzlota.pl/index.php?d1=135&d2=140&d3=-1&d4=0&id=971&p=0&x=0&p1=0&p2=0&session=VYkyV7e4&k=0&dd=5&pp=1 Też kupione w świecie złota.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Wiadomość: sob sie 27, 2011 11:33 pm 

Rejestracja: sob sie 27, 2011 10:07 pm
Wiadomości: 1
Lokalizacja: Warszawa
Mój pierścionek był skromny z z białego złota co mi bardzo odpowiadało bo nie lubię nachalnej biżuterii. Strasznie mi się podobał i uważam że jest on cudowny.
Mam takie jeszcze pytanie jak wy umieszczacie obrazki bo ja jakoś nie mogę?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl wiadomości nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Kobieta - Roda - Dieta - Planowanie Rodziny - Antykoncepcja - Niepłodność - In Vitro - Objawy ciąży - Badania - Ciąża - Dolegliwości Ciążowe- Kalendarz Ciąży - Przygotowania do Porodu - Poród - Cesarskie cięcie - Niemowlę - Dziecko - Wychowanie - Rodzina - Rozwód - Życie
Polecamy: Zrosty przyczyną niepłodności
Zrosty - to jedno z głównych powikłań, które grozi każdej osobie, która przeszła zabieg chirurgiczny. Mogą się również utworzyć po stanie ...
Zamknij

Pliki cookies