Dzisiaj jest pn gru 10, 2018 9:06 am


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 10:16 am 

Rejestracja: pn lut 18, 2008 10:36 pm
Wiadomości: 8918
Tygrysek nie dziekuje ;)

Jaatra u Ciebie tez jeszcze moga byc II kreseczki :lol:

moze bedzie ten prezencik na rocznice slubu ;)
wczesniejsza ciaza byla prezentem na urodziny meza ;)

_________________
Obrazek

Obrazek

23.01.09 (*)9t3d


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 10:31 am 
autoban (PW) regulamin forum pkt.20

Rejestracja: pn cze 29, 2009 9:48 pm
Wiadomości: 4164
Jostyska chciałabym ale chyba nie wierzę... tym bardziej że u mnie 29 dc już... Mam tylko nadzieję, że @ szybciutko przylezie, zeby zacząć kolejne staranka ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 10:45 am 

Rejestracja: pn lut 18, 2008 10:36 pm
Wiadomości: 8918
Jaatra dopoki @ nie ma jest sznas ;) :D
no u mnie tez 29
chyba jak bede wracac od dzieciakow to zajde do apteki :roll:
ale poszukam tego o czulosci 10

_________________
Obrazek

Obrazek

23.01.09 (*)9t3d


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 11:07 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 20, 2008 9:46 pm
Wiadomości: 11390
Lokalizacja: Opole
Jaatra Jostyska trzymam kciuki :D

_________________
MACIUŚ 21.06.2008 :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 4:07 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:46 am
Wiadomości: 1117
Lokalizacja: Bristol/uk
Dziewczyny, dopóki nie ma @ to nic nie jest przesądzone. Trzeba czekać i zobaczymy. Powodzenia.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 4:16 pm 
autoban (PW) regulamin forum pkt.20

Rejestracja: pn cze 29, 2009 9:48 pm
Wiadomości: 4164
U mnie @ nadal brak...
Jostyska a jak tam u ciebie?

JA powiem wam, ze jakoś nie mam złudzeń, że to test jeszcze nie wykrył ciąży... I czekam spokojnie na @ Oby nie za długo :/

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 8:08 pm 

Rejestracja: pn lut 18, 2008 10:36 pm
Wiadomości: 8918
Jaatra u mnie nie ma @ :lol:

i zgadzam sie z Ankalubsko nic nie jest przesadzone :lol:

a ja tam sie poludze, bo szyjka wysoko, twarda, zamknieta i ciszzaaaa.... :roll:

_________________
Obrazek

Obrazek

23.01.09 (*)9t3d


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 8:11 pm 
autoban (PW) regulamin forum pkt.20

Rejestracja: pn cze 29, 2009 9:48 pm
Wiadomości: 4164
Jostyska :) A powtarzasz test?
Ja przed pierwszą ciażą sprawdzałam szyjkę...teraz nawet nie wiem jaka jest...
Jakoś tak się czuję...ble :/ Gdybym nie zwalała wszystkiego na odstawienie hormonów to pomyślałabym, ze w ciąży jestem hehe

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 8:40 pm 

Rejestracja: pn lut 18, 2008 10:36 pm
Wiadomości: 8918
Jaatra mam juz test
jutro albo pojutrze zrobie ;)

a moze jednak Ty w ciazy?? :twisted:

_________________
Obrazek

Obrazek

23.01.09 (*)9t3d


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 8:54 pm 
autoban (PW) regulamin forum pkt.20

Rejestracja: pn cze 29, 2009 9:48 pm
Wiadomości: 4164
No to ściskam kciukasy!!!!!!!
Czy ja wiem...wątpię :/ Nie wiem jaki długi cykl mnie czeka...ech i to jest najgorsze. Jak nie dostanę @ to może gdzieś koło 35 dc zatestuję, bo jeszcze jeden zapasowy mam :) -później dpokupiłam, bo w aptece promocję mamy i są za 5,50:) >

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: pn wrz 28, 2009 11:55 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 8:43 am
Wiadomości: 153
Lokalizacja: Śląsk
jaatra, Jostyska trzymam kciuki za test z plusikiem... w końcu w tabelce przydały by się jakieś uśmiechnięte buźki :)

_________________
Obrazek
Obrazek
Wykres - Cykl nr 7 - szczęśliwy:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: wt wrz 29, 2009 12:05 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 28, 2007 3:11 pm
Wiadomości: 1089
no laseczki trzymam kciukasy!!! ma się pojawic :D w tabelce w koncu!!!
a ja dzisiaj miałam malą czerwoną plamkę na gaciach...za 4 dni @...
nie wiem czym jest spowodowane plamienie bo na dzidzi to raczej lipa bo w tych dniach bara był tylko w 16 dc,a moze to byl 15.także nadziei brak.
a u mojego m zdiagnozowano gronkowca ale tego najmniej szkodliwego takze dobry humorek wrócił.odebrałam też dzisiaj wyniki mammografi mamy i też jest wsio ok.jeszcze tylko ta operacja w przyszłym tygodniu i bedę szczęśliwa jak powiedzą ze nic jej nie będzie i że nie jest chora na żadne paskudztwo...a wtedy tak naprawdę zajmę się poządnie sobą bo teraz moje problemy wydają mi sie mało ważne.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: wt wrz 29, 2009 7:39 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 31, 2008 2:31 pm
Wiadomości: 4884
Jostyska kciuki trzymam mocno!!!! :D i czekam na dobre wiesci... :wink:
Dagmara wiesz, Ty tak nie spisuj tego cyklu na straty :wink: czami wystrczy raz żeby sie udało...wiec.....trzymam kciuki... :wink:
super,ze z tm gronkowcem tak wyszło i fajnie,ze wyniki mamy tez dobre...

jaatra a jak tam u Ciebie????????? bo jestem baaardzo ciekawa!!!1 :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Wiadomość: wt wrz 29, 2009 10:21 am 
autoban (PW) regulamin forum pkt.20

Rejestracja: pn cze 29, 2009 9:48 pm
Wiadomości: 4164
Agathea pewnie, że by sie przydały uśmieszki w tabelce ;)
Dagmara dokładnie...niegdy nie mów nigdy ;)
Kvinne u mnie dalej cisza...@ brak...
Jostyska a jak tam u ciebie? Robiłaś dzisiaj test?

A mnie wczoraj chyba przewiało i coś mi się na ustach robi brrrr zaraz lecę do apteki :/

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Wiadomość: wt wrz 29, 2009 10:32 am 

Rejestracja: pn lut 18, 2008 10:36 pm
Wiadomości: 8918
Jaatra jutro zrobie ;) jakos dziwnie mi sie nie spieszy do tego :roll:

Kvinne, Agathea nie dziekuje ;)

Dagmara dobrze, ze u m. lepiej niz myslalas :) i ze wyniki mamy dobre :D
masz racje staranie na luzaku jest najlepsze ;)

_________________
Obrazek

Obrazek

23.01.09 (*)9t3d


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl wiadomości nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Kobieta - Roda - Dieta - Planowanie Rodziny - Antykoncepcja - Niepłodność - In Vitro - Objawy ciąży - Badania - Ciąża - Dolegliwości Ciążowe- Kalendarz Ciąży - Przygotowania do Porodu - Poród - Cesarskie cięcie - Niemowlę - Dziecko - Wychowanie - Rodzina - Rozwód - Życie
Polecamy: Poskromić PMS
- Co robisz? - zapytał Małżonek Osobisty, zaintrygowany moimi nerwowymi ruchami przy stole. - Składam laptopa. - Po co? - ...
Zamknij

Pliki cookies